»Njena anonimnost je ključna komponenta njenega ustvarjanja. Daje ji svobodo, da se lahko osredotoči na svoje pisanje, osvobojena 'skrbi zaradi razvpitosti' ali skušnjave, da bi samo sebe cenzurirala.«
»Vedno sem čutil, da v slehernem med nami tiči globoka anonimnost … ko greš globoko vase, srečaš vse in vsakogar na skupnem terenu, ali pa ne srečaš nikogar. Ne glede na to, kaj srečaš, pa to nikoli ni tvoje … Smo kot posoda in nič je to, kar obdajamo. Kakor da bi bili v sobi, v kateri smo, paradoksalno, odsotni.«
»Glavno je, da ne hodim več na televizijo, saj me vsakič, ko se v državi zgodi kaj v zvezi z islamom, priseljevanjem, integracijo ali celo napadom na pisatelja Salmana Rushdieja, pokličejo in rečejo: 'Ali želite o tem kaj povedati na televiziji?'«
»Odraščal sem bolj kot ne v zakotju, kjer sem ves čas bil v stiku z naravo.«
»S tem se po pravici uvršča v okvire srednjeevropskega meščanskega umetnostnega sloga bidermajerja.«
»Anonimnost ima ključno vlogo v svobodni demokraciji. Pri oblikovanju političnih narativov v javnih prostorih je velikokrat pomembnejše sporočilo kot njegov sporočevalec.«
»Kolekcija je nekakšna refleksija zadnjega obdobja, kriza je imela dober vpliv na moje ustvarjanje. Imela sem več časa za razmislek, premišljevanje o preteklih dogodkih. Kreativno gledano je bilo zelo dobro obdobje.«
»Projekt je bil zame osebno prijetna izkušnja in velika čast. Od nekdaj me je zanimalo in me še vedno zanima samo njeno ustvarjanje.«
»Pisala sem pesmi kot nekdo, ki strmi v umetno cvetje, nato pa me je smrt popeljala med vrtove in gozdove.«
»Temnica na enak način raziskuje lastnosti objektov iz njihove perspektive. V aktiven odnos z njimi se nato spletajo ritmizirano besedilo, ekspresivni glasbeni pasaži in glasozvočne fraze, ki ustvarjajo razmerje med minimalizmom in kakofonijo ter kontraste med atmosfero čajnega obreda in živo animacijo materiala.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju